Ларі Пейдж (Larry Page) і Сергій Брін (Sergey Brin), тоді ще 24-річні студенти Стенфордського університету, зареєстрували доменне ім’я google.com 15 вересня 1997 року.
Саме слово "google" виникло, за словами їх творців, коли один
з друзів неправильно записав математичний термін "googol" (гугол).
"Вже в той час ми розуміли важливість пошуку в інтернеті і
значимість постійного вдосконалення пошукового движка, тоді як наші конкуренти
мало працювали в цьому напрямку", - сказав пан Брін.
Google - дещо спотворене написання слова googol (гугол), яке
придумав Мілтон Сіроттою, племінником американського математика Едварда
Кайзера, для позначення числа, що складається з одиниці і ста нулів.
Деякі вважають, що творцям цієї компанії вимушено довелося
назвати її саме так, тому що в першому чеку від інвесторів було вказано назву
компанії як Google Inc.
Сама компанія Google Inc була заснована 4 вересня 1998, офіс
розташовувався в місті Менло-Парк, Каліфорнія, США.
Завдяки своїм технологічним інноваціям, Google отримала
безліч нагород: приз "Голос Народу" за кращі технічні досягнення, нагорода "Краща пошукова система в Інтернет" від Yаhoo! Internet Life; приз за "Технічну
Досконалість" журнала PC; "Краща пошукова машин" журнала The Net.
Завітайте до Черкаської центральної міської бібліотеки імені
Лесі Українки, щоб більше дізнатися про секрети Google і не тільки!
Шмідт, Е. Як працює Google / Е. Шмідт, Дж. Розенберг. – К. : КМ-БУКС, 2018. – 304 с.
Коли автори цього
видання лише починали працювати у Google, вони були певні, що знають
усе про успішний бізнес. Утім швидко переконалися, що помиляються: в епоху
Інтернету варто дотримуватися зовсім інших правил його ведення. Йдеться в першу
чергу про сучасні погляди на корпоративну культуру, кращі стратегії пошуку і
найму талановитих співробітників, про принципи спілкування і прийняття рішень,
упровадження інновацій і досягнення революційних зрушень. Неабияке значення для
бізнесу має відкритість корпоративних комунікацій і системи прийняття рішень.
Книга розкриває
секрети трансформування сучасного бізнесу, коли доступною стає будь-яка
інформація, мобільні пристрої дають змогу спілкуватися незалежно від часу і
м’ясця перебування, а хмарні обчислення забезпечують доступ до необмежених
ресурсів.
Гелловей, Скотт. Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple,
Facebook i Google / С. Гелловей ; пер. з англ. М. Смагіна. – К. : КМ-БУКС, 2019. – 328 с.
Упродовж останніх 20
років кожна з таких відомих компаній-гігантів, як Apple, Amazon, Facebook і
Google, забезпечила людству більше можливостей для задоволення матеріальних
потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна
структура за всю історію свого існування. Однак завдяки чому ці комерційні структури
змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося
проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші
рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих
компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової
економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували
раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони
настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу?
Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей аналізує
притаманні компаніям "Великої четвірки" стратегії, дає поради щодо того, як їх
можна застосовувати в різних сферах діяльності.
Запитуйте книги у нашій бібліотеці!