середа, 3 лютого 2021 р.

"Якби я була здорова, то, може б, вийшов з мене другий Вамбері або другий Пржевальський, бо маю дуже бродячу натуру. Як я почула, що Зоря вибирається на Фіністерре, то аж мені заздрісно стало, бо се моя давня мрія — побачити справжній океан. Шкода, що Зоркове подоріжжя не вигоріло, хоч я йому і позавидувала завчасу, а все ж я б хотіла, щоб хоч він сам побачив океан. Колись, "як матиму багато лишніх грошей" (Мишин вираз), то ми з Зорею поїдемо навколо світу!" (Леся, 21 рік, лист до Михайла Драгоманова)

 

    Зустрічайте книжкову новинку "Леся. Мандрівний клубочок"!
Книга Наталки Малетич з ілюстраціями Маші Фої, видана видавничо-освітнім проєктом Портал, — це стильне нон-фікшн видання про українську письменницю, перекладачку, фольклористку. Вона призначена для підлітків віком 11-16 років, але буде цікава і дорослим.

Книга зображує Лесю Українку в незвичному світлі: читач дізнається про її зацікавлення, родину та коло спілкування, побут, подорожі тощо.

 Ми щодня зустрічаємо Лесю Українку в пам'ятниках і назвах вулиць, на купюрах і в шкільних кабінетах.

Але яким щодня бачила світ сама Леся? Жива людина, а не офіційний портрет. Що вона любила, з чого сміялася й сумувала, про що писала листи рідним, з ким дружила?



Кумедні прізвиська для братів-сестер, хоумскулінг, стильні вбрання, нехіть до публічних виступів і далекі мандри — певно, кожен знайде щось спільне з Лесею, яка називала себе boule vagabonde — "мандрівний клубочок".



Унікальність книжки — в особливій системі, що допомагає дорослим знайти правильні слова для обговорення психологічних моментів з дітьми та глибше зрозуміти контекст.

До кожного друкованого видання проєкту Портал команда освітян, психологів та істориків розробила детальні бекґраунди за QR-кодами та ігрові закладки, що містять: історичні бекґраунди — відомості про історичний період від експертів-істориків; психологічний супровід — коментарі фахових психологів та рекомендації щодо обговорення важливих моментів, складних питань; запитання до тексту — система запитань, які допоможуть осмислено та глибоко пропрацювати текст.


За матеріалами: https://novograd.city, https://vsiknygy.com.ua